,,Ciche godziny”, Carrefour
,,Ciche godziny” to akcja, która została stworzona z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną. Na czym polega?- Na 60 minut zostaną przygaszone światła, wyłączona muzyka oraz przestaną być nadawane komunikaty głosowe. Zwolni się też tempo obsługi klientów na linii kas - informuje sieć handlowa Carrefour Polska, która właśnie wprowadza ,,ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie. Rozwiązanie wypracowane przy współpracy z fundacjami: SYNAPSIS oraz Kultury bez Barier będzie testowane od 2 września 2019 r., codziennie między 15:00 a 16:00. Niedawno informowaliśmy, że ,,ciche godziny" wprowadziła także sieć sklepów Auchan.
,,Ciche godziny", Carrefour. W których sklepach?
Jak poinformowała sieć, godziny ciszy zostaną wprowadzone w dwóch popularnych hipermarketach Carrefour: w Galerii Północnej (ul. Światowida 17) oraz w Galerii Mokotów (ul. Wołoska 12).- Poprzez testy w dwóch sklepach w Warszawie chcemy wypracować jak najbardziej optymalny model tej inicjatywy dla klientów z nadwrażliwością sensoryczną. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie spotka się z pozytywnym odbiorem wszystkich naszych klientów - mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?