- Kapituła konkursu, przyznając tarnowskiej spółce wyróżnienie, podkreśliła starania firmy o jakość usług w każdym aspekcie funkcjonowania. Między innymi w dążeniu do wysokiej jakości obsługi odbiorców gazu ziemnego - tłumaczy Bożena Malaga-Wrona, rzecznik prasowy KSG.
W ubiegłym roku spółka wdrożyła Zintegrowany System Zarządzania Jakością. Uzyskała aż cztery certyfikaty ISO jednocześnie (jakości, środowiska, bezpieczeństwa informacji i BHP), co uważane jest za osiągnięcie precedensowe nawet w skali kraju.
KSG kosztem 46 mln zł rozpoczęła również wdrażanie Systemu Zarządzania Infrastrukturą klasy GIS. Jest to najnowocześniejsze i największe roz-wiązanie w branży.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?