W konkursie jest jeszcze jeden akcent tarnowski. Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Tarnowie również zgłosiło swój akces w kilku kategoriach. Organizatorami akcji są Tygodnik "Newsweek" i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Kampanie reklamowe podzielono na osiem kategorii - plakat lokalny, plakat ogólnopolski, internet, prasa lokalna, prasa ogólnopolska, tv - spot, radio - spot oraz akcje specjalne. Głosy można oddawać na stronie jedenprocent. newsweek.pl do 11 kwietnia. Głosowanie internetowe wyłoni po pięć najlepszych kampanii z każdej kategorii. Zwycięzców wybiorą jurorzy.
"Ich lepsze jutro" przygotowało kampanię, której hasłem są słowa "jeden procent - niejeden uśmiech". Stowarzyszenie zaangażowało w nią znane postacie ze świata mediów.
- Kreacja powstała w tarnowskiej Grupie Autograf. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej, jak Tadeusz Sznuk, Andrzej Matul, Wiesław Molak czy Paula Michalik - mówi Krzysztof Drwal, prezes Stowarzyszenia "Ich lepsze jutro". I liczy, że kampania będzie skuteczna, a darczyńcy wyjątkowo hojni.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?